Adgangskontroll: Hvilket ansvar har driftsleder?

17. september 2019

Adgangskontrollsystemet skal både sikre bygget og gi brukerne en smidig adgang. Da er det en forutsetning at systemet fungerer optimalt, og det krever en viss innsats. Hvem tar den jobben?

Les mer ›

Temaer: Adgangskontroll, Dørmiljø, Serviceavtale, Adgangskontrollsystem, ARX

Faglig hjelp til å planlegge adgangskontroll i byggprosjektet

12. februar 2019



Det er ikke snakk om et venstrehåndsarbeid når prosjektleder skal ha på plass et velfungerende adgangssystem i byggeprosjektet. Og det er heller ikke feil å be om bistand fra andre profesjonelle aktører. Men hvem skal du spørre?

Les mer ›

Temaer: Adgangskontroll, Dørmiljø, Prosjektering

Hvordan fungerer et adgangskontrollsystem?

10. juli 2018

Grunnleggende kunnskap om de tekniske detaljene er avgjørende for at bygget får en adgangskontroll som fungerer i tråd med brukernes behov. For prosjektleder skader det heller ikke at installasjonen skjer smidig og innenfor budsjett. 

Les mer ›

Temaer: Sikkerhet, Adgangskontroll, Dørmiljø, Adgangssystem

Derfor er det smart med serviceavtale på dør og adgangskontroll

10. oktober 2017

Dørmiljøet består av mange komponenter som kan svikte hvis det ikke får jevnlig ettersyn. En serviceavtale med låsesmed gir stabil drift, trygghet for brukerne og visshet om at regelverket overholdes.

Les mer ›

Temaer: Adgangskontroll, Dørmiljø, Adgangssystem

For smal skåtefløy? Vanlige prosjekteringstabber i dørmiljøer

15. august 2017

Når du skal beskrive et dørmiljø, kan tilsynelatende små feil i detaljene vise seg å gi kostbare konsekvenser. Som en for smal skåtefløy. Her er et knippe typiske feil i prosjekteringen som du kan sørge for å unngå.

Les mer ›

Temaer: Dørmiljø, lås adgang og sikkerhet

Noe Something Powerful

Fortell leseren mer

Toppteksten og den underordende toppteksten forteller oss hva du tilbyr, og skjematoppteksten avslutter. Her forklarer du hvorfor tilbudet er så fantastisk at det er verdt å fylle ut et skjema.

Husk:

  • Punktlister er bra
  • til å utheve fordeler og
  • gjøre besøkende til kundeemner.

Siste innlegg

Søk i bloggen