Prosjektering av boligkomplekser: Utfordringer med adgangskontroll og porttelefon

20. august 2019



Prosjektering av adgangskontroll i større boligkomplekser er, nettopp, en kompleks affære. Universell utforming, FG-godkjenning, rømning og mer til må avklares. Samtidig skal løsningen innfri på brukernes behov og gjerne på design.

Les mer ›

Temaer: Prosjektering, Borettslag, Adgangskontrollsystem

Adgangskontroll: Ikke bruk to ulike systemer

6. august 2019

Da en stor kunde ba om integrasjon mellom Arx og et eldre adgangskontrollsystem, ble det blankt nei. Risikoen for sikkerhetshull er rett og slett for høy. Ulike systemer betyr dessuten ekstra jobb og mindre smidig trafikk.

Les mer ›

Temaer: Sikkerhet, Anskaffelse, Adgangskontrollsystem, ARX

Har du kontroll på skallsikringen innenfor hoveddørene?

25. juni 2019

Begrepet skallsikring gjenspeiler ofte sikring av ytre dører og porter i bygget. Med den definisjonen tar du unødvendig risiko, både med tanke på sikkerheten til personalet, lokaler og data i hver enkelt virksomhet i bygget.

Les mer ›

Temaer: Sikkerhet, lås adgang og sikkerhet, Adgangskontrollsystem, Skallsikring

Det er ikke tilfeldig at over 170 kommuner har valgt dette adgangskontrollsystemet

18. juni 2019

Kommunereformen kommer til å by på utfordringer med adgangskontrollsystemene på tvers av de gamle kommunegrensene. Noen har vært flinkere enn andre med valg av løsning.

Les mer ›

Temaer: Adgangssystem, Adgangskontrollsystem, Kommunereformen

Test og oppstart av adgangskontroll

13. juni 2019

Du må være forberedt på at adgangskontrollen stryker i første fullskalatest. En viktig årsak er knapp tid til å sjekke alle detaljer før bygget står klart, og det fører ofte til unødvendig ekstratid til utbedringer.

Les mer ›

Temaer: Prosjektering, Adgangskontrollsystem

Noe Something Powerful

Fortell leseren mer

Toppteksten og den underordende toppteksten forteller oss hva du tilbyr, og skjematoppteksten avslutter. Her forklarer du hvorfor tilbudet er så fantastisk at det er verdt å fylle ut et skjema.

Husk:

  • Punktlister er bra
  • til å utheve fordeler og
  • gjøre besøkende til kundeemner.

Siste innlegg

Søk i bloggen